7 Ağustos 2019 Çarşamba

İkariam Yönetim Şekli: Diktatörlük

İkariam'da diktatörlük tek kişinin hakimiyetidir. Bu kişi kral diye düşünebilirsiniz ama değil! Çünkü kral tek de olsa yufka yürekli olabililir ama diktatör olan kişide bu duygu yok diyebiliriz. Diktatör sert ve emir veren kişidir. Bu özelliği yanındakilere korku salmaya yeter de artar bile. Bu yüzden olsa gerek asker ve gemiler daha hızlı üretiliyor. Bir de bu asker ve gemilerin giderleri de az bir miktar da olsa azalıyor. Bu yönetim şekli ülke ekonomisi dostu olsa gerek :) Diktatör yöneticinin geniş çevresi ona kargo gemisi hediye etmiş gibi. Ancak bu sert tutum halkta korkuya ve memnuniyetsizliğe sebep olmaktadır. Halk resmen köle gibi çalışmaktadır. Bu durum onları rahatsız etmesinde bizi mi rahatsız etsin di mi? 

Diktatörlük krallığı ele geçirse mi geçirmese mi? :)

Gerekenler: Yönetim Kurmak Araştırması



AVANTAJLAR DEJAVANTAJLAR
  • Asker bakım masrafları %-2 daha az
  • Gemi bakım masrafları %-2 daha az
  • Asker üretim süresi %-2 daha az
  • Gemi üretim süresi %-2 daha az
  • Fazladan 2 tane kargo gemisi
  • Bütün şehirlerdeki memnuniyet -75


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder